.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران پیش پرداخت «اس 300» را پس گرفت

مدیر کل شرکت «روس ابورون اکسپورت» در مصاحبه‌ با روزنامه روسی «کومرسانت» گفت که روسیه به دلیل امتناع از اجرای قرارداد تحویل سامانه‌های ضد موشکی "اس-300"، پیش پرداخت به مبلغ 167میلیون دلار را به جمهوری اسلامی ایران پس داد.
 «اناتولی ایسایکین» مدیر کل شرکت «روس ابورون اکسپورت» در مصاحبه‌ با روزنامه روسی «کومرسانت» گفت که روسیه به دلیل امتناع از اجرای قرارداد تحویل سامانه‌های ضد موشکی "اس-300"، پیش پرداخت به مبلغ 167میلیون دلار را به جمهوری اسلامی ایران پس داد.

قرارداد عرضه سیستم‌های "اس-300 "به ایران در اواخر سال 2007 میلادی امضا شده بود و بموجب آن، قرار بود روسیه 5 گردان سامانه‌های ضد موشکی "اس- 300" را به مبلغ حدود 800 میلیون دلار به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهد.

«دمیتری مدودف» رئیس جمهور روسیه در ماه سپتامبر سال 2010 میلادی فرمانی در جهت اتخاذ تدابیری مربوط به اجرای چهارمین قطعنامه شورای امنیت در مورد ایران (قطعنامه شماره 1929 مورخ 9 ماه ژوئن سال 2010) را صادر کرد. فرمان مذکور متضمن ممنوعیت بر تحویل سامانه‌های ضد موشکی "اس-300"، تجهیزات زرهی، هواپیما، بالگرد و ناوهای جنگی به ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری «ریانوستی» اناتولی ایسایکین ضمن دادن جواب به این سئوال که روسیه روی هم رفته چه وجوهی را به ایران پس داد، تاکید کرد که پیش پرداخت به مبلغ 167میلیون دلار بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.